Skinpositivity

Vďaka projektu ANINA by sme chceli podporovať povedomie o skutočnej kráse. Krása taká aká je, vo svojej nedokonalej dokonalosti. S rešpektom k prirodzeným rytmom života.

Zakladateľka značky Petra Švábiková píše svoj blog www.skozounatrh.sk. "Píšem o svojom živote s kožných ochorením rosacea. Založenie značky ANINA vychádza z reálnych potrieb tej najcitlivejšej pleti. A preto vznikla značka, ktorá ponúka produkty z prírodných materiálov, ktoré sú ideálne aj pre tú najcitlivejšiu pleť, pre ľudí s rôznymi kožnými ťažkosťami, pre bábätká a pre všetkých, ktorí chcú pre seba skutočnú mäkkosť a jemnosť."

Každý produkt prechádza rukami slovenských krajčírok. Zo širokej ponuky prírodných látok sú vybrané a otestované tie, ktoré vydržia pranie na vyšších teplotách a sú na ne kladené vysoké nároky v podobe častého prania.

Skinpositivity sa nesie na produktoch ANINA. Cieľom je pri dennej starostlivosti o seba myslieť na to, že naša koža nás nedefinuje. Ak sa človek ocitne s akýmkoľvek kožnými ochorením – nie je to dôvod na hanbu. Veľa ľudí s kožnými ochoreniami podľahne hanbe za stav svojej pleti a prináša to širokú škálu nepríjemných pocitov, sociálnej izolácie a zníženého sebavedomia. Skinpositivity chce búrať hanbu či stigmu okolo kožných ochorení. Chce povzbudiť ľudí, aby sa neizolovali, aby vyhľadali pomoc, aby vyhľadali ľudí, ktorí majú podobné ťažkosti. Toto je skutočná pomoc. Cez dennodenné pripomínanie skinpositivity chceme, aby ľudia pochopili, že to čo sa im cez reklamu a marketing kozmetických firiem ponúka, je bublina. Že kozmetické produkty, ktoré firmy propagujú sú prezentované na modelkách, modeloch, ktorých fotky sú upravované. Treba vnímať ako naša psychika na tento fakt reaguje.

Práve pre toto sú produkty ANINA prezentované na ne-modelke. Všetky fotky sú zverejňované bez retuše a s reálnou pleťou.